חכמולוגי
בלוג

הידעת

 

 

פגישת האחים המופלאה

 

 

 

שלום ילדים!   כאן ד'ר פולקע.

 

יש לכם אחים? יוצא לכם לריב איתם?

השבוע בארץ גושן פרץ ויוחנן מגלים שגם כשאחים רבים, הם בכל זאת נשארים אחים. אז היום אני אספר לכם ספור השגחה מרגש ומדהים על שני זרים שנפגשו בתחנת אוטובוס…

 

 

ליאור אלחנתי המתין לאוטובוס לאילת, והתחיל ככה סתם לשוחח עם עופר שושן, המאבטח של אגד שעמד לידו.

משהו בו מצא חן בעיניו, והשניים שוחחו בידידות עד שהאוטובוס הגיע. הם החליפו טלפונים, והחליטו לשמור על קשר. עברו שנים ושניהם חזרו בתשובה, בלי שום קשר זה לזה.

הם הגיעו למכון מאיר (כבוד!) ושמחו והופתעו לגלות האחד את השני. הם עברו לגור באותו חדר במעונות, והידידות ביניהם הלכה והתעמקה עם שיחות נפש על יהדות ואמונה.

 

 

עופר שמע שליאור הוא מאומץ, אך הוא לא ידע אם הוא ירצה לדבר על חייו הפרטיים, לכן לא העלה את הנושא. ובאמת, ליאור אומץ בתור ילד קטן. כשהוא התבגר, הוא בחר לבדוק מיהם הוריו האמיתיים.

הוא גילה ששם משפחתו היה שושן ונפגש עם אמו, אך לא עם אחיו ואחיותיו. מספר שנים אחר כך, בקש להיפגש שוב, והפעם להכיר גם את האחים.  

 

 

 

כל האחים הגיעו למפגש, מלבד אח אחד ששמו היה עופר. 'עופר חזר בתשובה לפני כמה שנים' הסבירו לליאור. 'היום הוא רב.' ליאור ידע ששם משפחתו של חברו עופר הוא גם שושן, אבל זה היה נשמע לו מוזר מדי מכדי להיות אמיתי...ובכל זאת הוא שאל בהיסוס: 'עופר למד במכון מאיר?'

 

'כן!' התפלאו כולם 'מאיפה אתה יודע?'

 

 

איזה פלא! הסתבר שהרב עופר שושן, חברו הטוב של ליאור, הוא בעצם אחיו מבטן ומלידה! הוא לא ידע כלל שאחד האחים שלו נמסר לאימוץ, וההפתעה היתה ענקית. הרב עופר שושן הבין, במיוחד מאז שחזר בתשובה, שאין בעולם צרוף מקרים. הכל השגחה. וככה הוא אמר: 'בן אדם, בעיניי, הוא בסך הכל מחט בערימת שחת בעולם הזה, אבל כשהקב'ה רוצה הוא מוציא אותך מהערימה ומנתב אותך למקום שמתאים לך. מביא אותך חזרה הביתה'.

 

 

 

התגובות שלכם

  • נעה
    כ"ח סיון תשע"ז
    מממממממממש יפפפפה
    • נועה כהן
      כ"ט סיון תשע"ז
      יש לך שם מושלם כמו שלי !!!
  • רבקה
    כ"ט סיון תשע"ז
    מושלם
  • חנה
    א' תמוז תשע"ז
    איזה מדהים!!!!!!! אמיתי?
  • אמונה שמעון
    כ' תשרי תשע"ט
    זה אבא של חברה שלי